Tisdagen den 7 Maj . Barnen sjuka ,fika ute ,Bandängen , Sommarvärme :-)

I dag var alla mina 3 minstingar krassliga ..Så dom blev  hemma från skolan ..Men eftersom det enbart är förkylning o Allergier så kunde vi ändå vara ute lite på eftermiddagen ..Var helt sagolikt varmt ..
 Äntligen kom Våren på riktigt ..Nästan som sommar :-) Inga kunde vara gladare än Samuel Isa o Elias ..I Bandängen ..
 Fikadax .. o jag i gympakläder "skratt" :-))) Fula träningskor är snart dom enda skor jag kan ha ...
 Tröjorna åkte av o blev solning i värmen ..

 Blåbärsmuffins ..Mums ..
 Hallongrottor :-) ..
 Hallonsoda .. Men kaffe till mig ..
 Chips och Choklad  ..Lite får man unna sig ibland .. Men tog bara några :-) ...
Blev en mysig dag med barnen så här mitt i veckan ..Kändes lite lyxigt men samtidigt mådde dom bättre av solen än att bara vara inne o Allergimedicinen fungerade fort ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!