Fredagen den 10 Maj .. Gröna lund , klämdag :-)

I dag på klämdagen passa vi på att åka till Stan ..
Jag o Anders i stan .. Varmt o skönt var det ..

Jag på Norrmalmstorg ..

Så fin den här Blomsterbnutiken ..Gått förbi den massor av gånger men alltid missat vad den heter . När jag vet skriver jag ..Helt underbara blommor där ..

 

 o vidare till Gröna Lund ..

 Det var vi inte själva om ..Kändes som halva Stockholm var där o större delen av alla var under 6 år .. Fick reda på varför ..Barnfavoriten Sean Banan skulle ha konser där ..

Jösses .. Men var gulligt med alla barnen ..Strosande runt lite på Tivolit då jag inte riktigt kan åka Karuseller så fick man se på .. Isa fick ta enbart lotter med Vinst varje gång :-)
 Den här sötnosen fick följa med hem ..
 Jag o Isa

 Släng gungan skulle jag helt klart åkt eller Berg o dalbanan o allt annat ..Älskar karuseller
Jag rund o glad :-) ..
 Rolig figur .. :-)
 Balonger ...
Isa ville gå i Spökhuset o Anders ställde upp ..
 
Han fick med sig flera livrädda små flickor där inne "skratt" .. Själv stog jag utanför o skrattade hahaha ... :-))) ..
 
O nu så har man  Gröna Kortet så hit kommer vi tillbaka många gånger under sommaren ..


.:-) ..Blev en mysig dag i värmen ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!