Onsdag den första Maj .,Demonstrationståg .

I dag är det en stor dag för oss sossar ..Hahaha skojar lite ..En av dom roligaste dagarna under Maj helt klart .
Började med att gå till Humlegården där Tåget alltid startar  ..
Isa bland alla blommor i den parken ..
Anders rätt funderar över vart han hamnat ..
Tåget
 En av alla orkestrar ...
 Fick med gubben med stora rosen även i år "skratt" :-) ..
 Var rätt många ungdomar med .. Tänk om min 15 snart 16 åring gått ..Vad stolt mamma blivit men han valde att stanna hemma :-( .Fast var ju barnvakt till mina andra killar så lite nytta gjorde han ... Undrar om jag ska muta honom till nästa år ..Hmmm går att fundera på :-)
 Unga örnar tåget ..Så gulligt med alla barnen :-) ...
 Lite mer människor i tåget ...

.Tänk fick tom med mitt hjärta i tåget .. <3 ..Det är kärlek det <3 ...
Roxana min systers dotter syns även i bilden :-)
Hann även med att se lite av Vänsterns tåg ..Blev ingen bild tyvär där ifrån  ..Roligt att se ..Tänk ett sånt litet parti som V drog 5000 personer i sitt tåg ..Sossarna som är Sveriges största parti drog 10 000 ..Antar att man ska börja fundera varför inte S går ut på gatorna när dom har den möjligheten ...Var jätte fint väder så fanns inga hinder direkt ..Men vi var på plats som alltid "skratt" :-)))  ...


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!