Söndag den 5 Maj .. Solna , Getingar / humlor ,o Burberry klänning !

Började dagen med att vakna till ett Soligt Stockholm ..Underbart ..Vi begav oss till Solna o min systers affär  .. Lite fix med kläderna som ska in till försäljning ... Hittade en sån underbar Burrberry klänning till <3 mitt
Bara avgudar det märket ..Så man får passa på att köpa när man kommer över fynd .. I bland slår det mig ..Tänk om det trotts allt skulle vara en pojke "skratt" . Då blir det till att köpa in en ny garderob till minstingen
Fixade lite nyttig lunch o tänkte ha lite mysigt för mig själv o laddade med en bra bok o allt  innan 3 av mina änglar kommer hem ..Men där fick jag ..

Har flyttat in en massa Getingar / humlor i min pytte balkong ..Hade ingen aning om att dom redan var på G ..Så blev bara till att flytta in i tryggheten   :-(  ..
Snart ny vecka och hoppas den blir lika fin som denna som varit ..Man börjar bli bortskämd med solen nu o det är jag gärna bortskämd  med :-)

Då jag kommer ha massor av jobb att göra så blir jag säkert en lika dålig bloggare som nu ..Men ska försöka göra lite fler o oftare inlägg .. Men kan inte lova det riktigt än .. I sommar blir det annat då kan jag göra inlägg från stranden .. Perfekt ...
Önskar er alla en underbar ny start på nya veckan så hörs vi när vi hörs ...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!