Torsdagen den 16 Maj ! Dagen data fix o jobb .. Eftermiddag promenad ,blommor o Barbamamma "

Började dagen med en massa annonsfix som vanligt ..
Inte alls roligt med kläder längre  men med lite färg o nytt gör att man mår lite bättre .Även om jag nu köper det mesta begagnat till mig ..Så i dag liknar jag en gul kyckling i skalmansfart ...hihi :-D ..
Det finns något jag alltid saknar den här årstiden o det är en trädgård .. Hade jag haft det skulle jag aldrig vara inne utan skaffa växthus o alla möjliga fruktträd,blommor buskar och självklart ha ett Lusthus och Växthus ..Vilken dröm att ha någon av dessa 2 ..
 O den här STORA i vit .. Så fint ..

Eftermiddagen blev långpromenad vilka underbara Påskliljor i vit ..

Köpte Barbamamma mjukisdjur till bebisen i går o lite smått från Pop.. Po.p är min favoritaffär så länge är små ..

Kväller blir det städning o packa inför helgen .. Men ska självklart hinna med Hockeyn ..  :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!