Måndagen den 6 Maj , Annonser , Hår funderingar !!!

Ny härlig vecka med strålande sol o värmen håller i sig .. Underbart ..  :-)
I dag håller jag på med mina annonser ..Som vanligt vill inte datorn det jag vill ..Undrar om de finns någon som är mer oteknisk än jag ..Är typen som säger att det är fel på Datorn ..Även om jag vet att det är jag som inte fixar det "suck" ..Ja ja kämpa på ..Skam den som ger sig ..

Funderar ut hur mitt hår ska se ut ..Snart dax för hårfrissan o svårt att bestämma mig hur jag vill ha håret ..Lockigt rakt , färg osv osv ....
Hjälp mig gärna !!!
Kanske rakt som det här

Eller Ljusröd / blond  ...

 Eller slingor o lockig i topparna ?!!!!
Kanske  helblont ...

 Eller riktigt lockigt hår ...

Det enda jag vet är att jag vill ha det långt o blont ..Trotts att min riktiga hårfärg är brunt som det här ..
Lite funderingar nu under måndagen ....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!