Tisdagen den 28/5 .Skogspromenad och Balkläder !

I dag var det åter igen en fin dag ..Passade på att ta en lång promand på eftermiddagen  .(.Lång för mig är typ runt huset o tillbaka ) ..Men nu gick jag lite längre ..Jag o bebisen hänger med :-)  ..
För bara någon vecka sedan var det fult med Vitsippor och nu var det fullt med Ormbunkar ..Såg ut som en trollskog ..Så fint ..
Nu har min 15 åring ..Som slutar 9:an bestämt att han ska gå på Balen ..Perfekt ..Den är ju bara på Tisdag ... Nästa vecka ..HJÄLP !!!!

Försökte lite smått att få honom att ha väst och skjorta .
 
.(Hmmm det röstades ner totalt )...Jag som tycker det är så snyggt ,, men kanske rätt ..På skolbal ska det nog vara kostym   ..
Hur ska jag hinna köpa kläder till honom och framför allt ..Ha råd .. Börjar fundera om man är en hemsk mamma som låter sin tonåring gå på bal i HM kläder ..Kanske !!! men så får det bli ..Om jag inte hittar något annat fynd !!! Han ville ha den svarta så alltid en början ..

Hittade bilder från tidigare år från balen för 9:orna på Erikdalsskolan på Söder ..Så stiligt så ..Mammas lilla Jimmie har blivit stora killen ..Undrar vad dessa år tagit vägen ja ..Svinchhhhh borta !!!!!!
 

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!