Lördagen den 11 Maj ..Annonsfix , promenader, Fotboll o Tacos !

Den här helgen blev lite annorlunda då jag hade mycket att göra med Annonser o största <3 var sjukt i Feber här hemma ..Så blev lite Fotboll med killarna ..Bakning osv..Tänk jag som alltid har hatat att bakat är helt lyrisk i alla bakböcker o recept nu ..Skyller allt på Bebisen i magen ..För det här är absolut inte mitt normala jag ..
 
Scones blev det 
.Special gjorda med havregryn ..Blev riktigt gott o bra mycket nyttigare än att enbart ha vanliga mjölet bara ...
 Sen var det dax för Fotboll med killarna .. Jag satt o titta på o dom spelade ..Det är vad en bollrädd mamma på sin höjd klarar av .."skratt" .. :-) .. Hade koll på Vatten flaskan Iaf .. Viktigt eftersom vi var typ ..Själva där haha ...
 


 

 
 Speldax ...För killarna .. Jag i trygghet bakom stängslet :-))
 På kvällen blev det Tacos .. Barnens beställning ..

 Min Tacotallrik ..Mums ..
Lugn dag hemma ..Funkar det också .. :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!