Söndagen den 19/5 . Oves i Valbo o Stockholm ..

I dag hann vi med en sväng till Oves i Valbo ( Ove Jansson)..

 Ett måste när man är i trakterna ..Så billiga o roliga saker .. Kan man hitta där ..
Tog lite kort på lite roliha o annorlunda prydnadsaker ..
Fina vårfärger ...
 Så roliga dekorationer av plast muffins ..
 Snyggt med sprakande färger :-) ..
 Konstgjorda blommor är aldrig fel ..
 Det här är så roligt ..Kanse blir något att köpa in till löket ..Lite dekorationer av sallader i plast :-) ..
 Snyggt ..Lite Shabby vit är aldrig fel ... Med romantiska Pelargonier ..Underbart o så somrigt / Vårigt ... Måste bara ha den här steghyllan ..Så snygg o bra pris med ..Kan inte bli mer än rätt ..
Jag förra gången jag var på Oves i höstas ..Nu tar jag lite mer plats "skratt" ...
 

Efter det blev det  mot E4-an o hem till Stockholm igen .. Snart få träffa 3 av mina änglar igen .. <3 .. Mysigt ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!