Tisdagen den 14 Maj .. Glukosbelasning, Shopping dax ,Hockey o Semi Schlager:-)

Började dagen med att ge mig av till MVC för Glukosbelasning ..
 Försökte hålla humöret uppe men fruktansvärt att dricka rent sockervatten o så mycket ..

Sen vila i 2 timmar ..Men allt för att se att Bebisen inte får problem ..Blev många Graviditetstidningar under dom timmarna kan ja lova ..
Efter det gav jag mig av till Solna ..Hittade 2 fina klänningar ..kände att jag behövde peppa mig själv efter den behandlingen .. Får mina svakor o i dag var en sån dag ..
Men väll hemma blev det bättre när jag fick prova kläderna ..
Hitade en gul klänning ..Blir finare när man får lite färg i sommar o stora magen får plats o kan tom växa ... :-)

Hitade även denna klänning ..Så fin med spets nertill ..O rätt stor så den kommer jag kunna växa ännu mer i ..Man får tänka på att det är 2 månader kvar ..Med min älsklings Cream kofta till ..
Och fina spetsen ..

 Så dagen slutade bra trots allt :-) ..
 
 
Kvällen blir det Hockey

 o semi i´Schlager :-)
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!