Lördagen den 18/5 ,

Blev Marknad i Storvik ..Hittade en snygg Amerikanare där :-) ..
 Liten o gullig Marknad ..Jag med mamma ..
 Lite småkaruseller fanns det :-) ..

Blev även en  Loppis i Hammarby Lite loppisfynd blev det :-)   !!

 Sedan åkte vi upp till ockelbo o fika hos Patrik o Oskar o såg hur det gick med renoveringen av köket ..Oskar stackarn var aldelens prickid av alla Vattkoppar ..Som tur har jag haft det ..Blev lite oroligt ett litet tag ..Inte bra att få det när man väntar barn ...


 Fina Ockelbo ...
 Ser om solen håller sig kvar här i Ockelbo ..


 
 Sedan var det raka vägen hem till föräldrarna i Sandviken o se på Hockey ..Blev lite solning för mig
 

 med o soffhäng i Hammocken ..

 
 Blev goda grytor till middag o matchen gick riktigt bra för Sverige ..Så nu får vi heja på dom i morgon ...
 Så god gryta --
 Gott o maten blir ännu godare ute i värmen .. :-)
 
Efter tog jag tag i mina loppisfynd o började måla alla korgar o änglar vita ..

Tills det var dax för Eurovision  o heja åter igen på Sverige ..
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!