Onsdag den 22/5 Fika ,Gröna Villan ..

I dag träffade jag fina Helena .. Gjorde en Kladdkaka till fikat .

Lite kan man få göda dom trådsmala o vältränade , snygga vännerna ..När en annan rulltar fram haha ...
Dom har så otroligt fint hem .. Tog lite bilder från deras uteplats ...Vill ha så med nu :;-) ..
Så fint med stilrent också ...O svart är aldrig fel
Stora jag ... :-(  ..
 
Blev en sväng även till Gröna Villan ..Första gången jag åkte ditt men hört om den ..Annorlunda men fanns mycket fint man kan fynda där ..

Är ute efter en Amningskudde och babysitter ..O det hade dom många av ..Perfekt .. kommer helt klart tillbaka till Gröna Villan  ..

Amningskudde ..Ett måste om några månader ..
Och vem kan leva utan Babysitter första 6 månaderna med bebisen ..Inte jag Iaf ..
Fanns en massa mer också som vi kommer behöva ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!