Lördag 4 Maj ..Fortsättning av modevisning , solning o flyget hem ..

Var en rolig Modevisning ....Hittade så många fina kläder jag skulle vilja ha .. Men dom här 4 är helt klart mina favoriter ..Den här med lång tunika liknande o jeans shorts  ..Så snyggt ..
 Jag som älskar kavajer den här med shorts o tunika o kavaj o högklackat så snyggt
 En till favorit ..virkad poncho med slitna tajta jeans ..
 En långklänning med skärp

 ..Vill ha allt ...Men inser att den här mamma tröjan är en av få kläder jag kommer kunna ha :-( ..

Blev solning efteråt hemma hos A ..
Där har vi en som inte har problem med vikten ..Den rackaren .. Men då tränar somliga dagligen också ..Själv vankar jag fram o klappar magen o önskar sååå att det skulle vara männen som var gravida ..
Blev snabbt iväg till Visby Flygplats o hem till Stockholm sen .. Hade gärna stannat något dag till men men ...I morgon kommer änglarna ..Längtar efter dom såå nu ..


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!