Söndagen den 26/5 Morsdagfika o målning !

I dag så regnade dagen bort ..Så fick bli en inne dag för oss alla ..
Barnen spelar ,Ante såg på hästarna på tven o själv målade jag klart mina korgar ..Dax snart för blomsterarangemang nu .. Så sen med ute blommorna i år ..

Skulle ha viljat sett Fottbollsmatchen ..Hur det går för mitt DIF .. Men glad vi inte såg den ..Man får verkligen skämmas över hur folk hållde på under matchen ..Pinsamt !!!!

I dag är det ju även Morsdag ..Fick en liten present av mitt stora <3 .. och barnen fixade fika till mig .. Gulligt ..Isa o Jimmie gjorde Chokladbollar o Kladdkaka ..Mums
 Chokladbollar o kladdkaka från barnen / ungdomarna <3  ...
 Fika dax o kvällens myskväll kan börja ..trevlig Morsdag ....


 

Kommentarer

  1. Låter som en mysig dag vännen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Var jätte mysig helg :-)
    Hoppas din varit lika bra ..
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!