Måndag den 13 Maj ,Secondhand , Fotbollskort och Kladdkaka :-)

Började dagen med att fort ge mig ut ..Fortfarande underbart väder i stan ..Så gäller att inte bara sitta med alla annonser utan även ta vara på det fina vädret ..
Blev vit skinjacka i dag ..Tycker så mycket om skinjackor i alla möjliga färger ..Hittar dom flesta på Secondhand .. Oftast är dom finast när dom är använda än nya stela varianter ..Sen är det stor skillnad på pris också om man vill ha äkta skin ..Ut o se om jag kan hitta nån i dag  ..

Passade på att köpa Fotbollskort till min 9 åring som har börjat att samlat på dom ..Roligt ..Dom byter med varandra kompisarna här på gatan  .. Minns när man själv hade samlarkort :-) som man bytte till kompisar ..
 Var några han tyckte var bra men resten skulle han byta ..Gulligt :-) ..
På kvällen blev vi alla bjuden på Kladdkaka ..Min 15 (snart 16 åring) var i baktagen ..
Så gott .. Roligt med ungdomar som gillar att baka ...
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!