Den 1 Maj .. Stureplan ,Fönster shopping och flyget mot ön !

Gick o åt lunch på Östermalm ..
 Gillar verkligen dessa gamla segelskiftshus .. Helt underbara med alla skrymslen o vrår ..
 O dessa inredningsdekorationer slår mycket ...


Vad otroligt billig ... Dagens för 69 kr .Måste jag gå igen ..Helt klart ...Kanske inte var så där jätte mycket men var riktigt gott  ..
Ut o se på alla fina skyltfönster ..Älskar att Fönster shoppa o perfekt för ekonomin  ..Känner mig verkligen i toppform för alla snygga tajta sommar kläder ,,Eller inte ..Men man kan alltid se ...Får se fram mot Höstkollektionerna jag Ist ..

 Jag inne i drömmarnas värld hahaha ..
Jag inne i drömmarnas värld hahaha ..


 Såg så mycket fint ..Är så fint med shorts ..Blir nog till att köpa in ett par till sommaren ..
Efter det var det bara bege sig till Bromma o Flyget o min älsklings Ö ...
Väntan på ett öde flygplats är så otroligt roligt ..Hmmmmm
Men med rätt sällskap går allt .. <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!