Den 30/4 Valborgsmässoafton med brassa !!!


Kvällen blev det att gå till Brasan o sjunga in Våren ..Hmmm det där med sjunga hoppar jag alltid över men hör liksom till att man ska stå där o se på Brasan ..


 Barnen / ungdomarna har för många år sedan tröttnat på det så är glad att jag fick med mig dotter Isa Iaf .. Som stannade typ 5 min sen gick hon hem "skratt" ..Så där stog vi jag pappa,

mamma och Anders

 o såg dom kämpa med att få igång Brasan ..

 Tror det var regnat från dagen som gjorde den svår tänd ..Nästa år får det bli Skansen om man är i stan o då har jag Iaf en liten plutt som följer med :-)   .. Fast var varmt o skönt o det är rätt ovanligt över Valborg ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!