Onsdagen den 15 Maj ! Annonser ,Bonti och Mage !

Redan Onsdag ..Känns jätte skönt att veckorna går så fort ..
 Har otroligt svårt att sova om nätterna så dagarna blir rätt zombie liknande ..Har så mycket jag vill hinna o göra men har ingen ork längre .. Mina promenader börjar mer o mer likna skalmans promenader ..Måste helt klart köpa Gravidbälte mot foglossning .. Haft den här tidigare o fungerar inte på slutet ..Iaf inte för mig ..Kanske jätte bra för andra ..
 Tror mer på den här ..Perfekt för min stora mage ..Bilderna är så klart lånade ..

Blev som vanligt en förmiddag med annonser .. Sen gav jag mig ut mot Solna .. Svängde av en sväng till Bonti vid Odenplan ..

 Tänk att jag har jobbat där en gång i tiden .. Var roligt jobb men också stressigt o gravida arga kvinnor är inte att leka med ..kan ja lova "skratt" :-) ..
Fast dom flesta var jätte gulliga o rara ...Tog kort därifrån ..Så fint så ..
Korg underbart fin ..
 Babyflickrum .. Vill ha allt det här till min flicka ..
 Mer Neutralt Beby/barnrum ..Gulligt ..Älskar dom här korgarna ..
 Något för mina äldre barn blått till små killarna o rosa till Isa ..
 Så sött ..Kom på har helt glömt bort ..Måste köpa sänghimmel till Spjälsängen ..
Kvällen blev till att städa o fixa ..Vad gör mina barn med speglar ...

 Men nu är den skinande ren igen ..
Glömnde köpte en ny klänning i dag med ..Långklänningar är min favorit nu ..Ju mer man kan dölja ju bättre :-)))
 

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!