Torsdag den 2 Maj . Annonser . vackert väder och promenad på Gotland !

Helt underbart med korta veckor ..Tänk redan Torsdag ..
Snart är sommaren här o börjar få lite panik inför att snart har jag en bebis plus mina övriga 4 ungdomar/barn o inte alls samma tid över som nu ..Men det kommer gå jätte bra ..

 Ser fram mot denna lilla sparv i magen ..
Började dagen med att fixa med Annonser ..Känner att nu lär jag ta tag i alla måsten ..Är verkligen super skönt när man kan vara på andra sällen än enbart hemma i Stockholm . .

Tog en långpromenad också här på ön ..Var underbart väder :-) .. Hoppas det håller i sig till morgondagen när jag ska in till Visby o se på alla gulliga butiker ...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!