Fredagen den 17/5 Sandviken , mat o vila :-)

Äntligen helg :-) ..
 
Åkte jag med brorsan o hans son Oskar till Sandviken :-) .. Länge sedan jag hälsade på mamma o pappa så passade på nu över Pingst helgen ..
Blev en sväng in till Ikea på vägen när vi åkte förbi Uppsala ..

Brorsan som rustar sitt kök i huset hans i Ockelbo skulle ha nya bänk skivor till nya köket ..
Hann med att äta lite också ..Man kan inte mer än avguda Ikeas priser :-)
Väl framme blev dedt att se allt fint mamma fixar o pysslt med ..
 Dom har så vit o fint överallt ..
Alltid nya inredningssaker när man kommer ..
Sen ut till min favorit plats på sommaren ..Hammocken ! :-) .. Och grillen på G ..
Hittade även en ny favorit stol ..Solstolen .. :-) .. Hoppas på fint väder så man kan sola i helgen ..
Blev jätte god mat sen .. Måste jag testa göra hemma sedan .. :-)

Min tallrik .. gott i gott .. :-)
Sen blev det tv kväll .. I morrn blir det lite loppis o sånt .. "love It " :-) ..

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!