Torsdagen den 23/5 Globen , sommarkläder o Nya Hårfärger !

I dag på eftermiddagen blev det till att ge sig ut o börja handla lite sommarkläder .. Då barnen / ungdomarna ska åt olika håll en del utomlands o andra på olika platser här i Sverige så är det bäst att börja planera o har ju ett gäng att handla till ..

Blev lite kläder från HM ..Gillar att köpa billigt på sommaren ... Då det är bättre med många kläder Ist för några med hög kvalite ..Har jag lärt mig ... Till barnen ...
På vägen in så tog vi T-banan ( jag o Isa) ..Om man inte längtade till Ön tidigare så gjorde man det då .


.Men snart är man där igen .. :-) Längtar ..

 Blev en lite sväng till detta ställe också ..Tänk att man ofta hamnar här ..Jag gillar inte ens deras hamburgare men men ...
 Glad Iaf ... Körde barnmenyn  ja "skratt" :-)

 
 När vi kom hem  så började jag med Isas hår ..Hon vill (äntligen) ha tillbaka sin hårfärg ..
 Så blev till att köpa avfärgning o blonda färger ...
Men kommer ta tid att få bort det röda o få tillbaka hennes riktiga fina blonda färg ..Kommer bli galen om någon färgar hennes hår igen ..
Själv orkar jag inte fixa mig nu på några månader så blir till att jag återgår till min hårfärg som är mörkare ..Fast när bebisen kommer o allt lugnat sig så ska jag bli härligt blånd igen :-) ..
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!