Fredagen den 3 Maj .. Fönstershopping i mysiga inredningsbutiker o kläder affärer bland annat La Vie , Olars Ulla , VILA , Indiska osv ..

Fönstershopping i Visby bland mängder av mysiga inredningsbutiker o kläderaffärer bland annat La Vie , Olars Ulla  , VILA , Indiska.. Den här butiken var en riktig dröm ..Tyvärr kan jag ej namnat på butiken o allt var svindyrt .Men annars så var det exakt min smak ..
Fina skyltdockor som nästan på skrämma slag på mig haha  :-)
 Drömskyltfönster så fina kläder ...Syns tyvärr dåligt ..
 Sen hittade jag en inredningsbutik som var så fin .. Tänk hittar bara fler o fler butiker här i Visby ..
 Dom hade gjort så fina små rum i affären ..

 Den här skänken var ju grym ..Gott betyg från någon som oftast bara gillar vit ...
  Lexington parfym..Roligt att dom även gör parfym ..Luktade tvål ..
 Tittut :-) ...
 Den här Lexington kudden skulle passa perfekt i mina 3 killars rum ...
 Roliga krämer o tvåll .Bara älskar sånt här ..  :-)
 Våran lilla prinsessa fans det också Lexington saker ,kuddar osv till ..
 Lite till köket ..kanske ...
 Fårskinn ..Så Gotländskt .. Snygga kuddar också ..
 En Spjälsäng med rosa påslakan sett ..Kanske skulle vara något till <3

 Fick inbjudan till Modevisning som ska vara på gatan här i Visby i morgon ..Så roligt .. :-)

Lite paus o utsikt över Visby denna varma o soliga Vårdag ..<3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!