Söndag den 12 Maj .Solning , promenad , o Bakning !

Startade dagen med en  promenad i Vårsolen  ..

Är det inte otroligt vad fint o grönt det blivit ..Är Vitsippor i varje skogs dunge .. Så fint .. Personligen tycker jag alla årstider är fina men Våren är min favorit ..
Sen var det bara hem o fixa till Veckan .. Hamnade som vanligt i bakböckerna o nu blev det vanliga Scones


 o Sockerkaka ..
 Lånade denna fina bilden på en Sockerkaka ..Min blev inte riktigt lika fin hmmm om man säger så ..Men smakade helt ok :-) ....Vad var det min Fysiklärare alltid sa .." Övning ger färdighet " ..Måste nog säga att det var det enda jag minns från Fysiklektionerna i 9: an  "skratt" :-)) ..
Dagens middag blev kött o potatis sallad ..
I morgon en ny härlig vecka ..Ser fram mot det ..

 

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!