Tisdagen den 26/5-15 Farsta C ..







I helgen kööpte jag in lite till vardagsrummet ..Ska försöka få lite orning där inne ..Får se om jag lyckas ..Började på Förmiddagen men bilder på det kommer under Onsdags inlägget ..



Efter Lunchen passade vi på att åka till Farsta C ..Katten ville ,som vanligt, komma ut ..Tindra blir så glad varje gång katten är i trapphuset o väntar ...

I Farsta  mötte vi upp Isa som kom från skolan sin ..Vi kom lite tidigt ..å blev till att se lite på blommor ...

Rosor ..Vem kan motstå dom :-))))

Och dom här vita skolavslutingskläderna ..Eller kanske mer sommarkläder eftersom dom är för vuxna ..Så fint ..Gud !!! Vad jag längtar efter sommaren nu...

Den här klänningen var så fin ...

Och matchande Ballerina till ..

Isa kom i perfekt tid för sin tid till Tandläkaren ..i dag är det en stor dag för henne ..Tandställningen ska i o sitta i 2 år ..Tycker så sund om henne ..Fast det kan man inte säga utan bara att stötta o vara positiv ..Än så länge tycker hon det är ok Iaf ...

Medans Isa fick sin Tandställning isatt så passade vi andra 2 att äta Lunch ..Hann inte det hemma ..Elller var kanske lite lat :-))) Snabba steg mot maten ...

Fast liten ville nog mer gå överallt ...

Fick en sån söt liten ask med spegel , hårklämmor o borste ..Antar att den kommer vara trasig redan innan vi kommer hem men roligt så länge den håller

Mamma !!! Nu kan jag se mig själv (Y) ...

Tänkte att jag skulle hinna se på Avslutningskläder till killarna också innan Isa var klar ..Gick si så där ..Men vi upptäckte det här lekstället Ist ..Tänk att jag missat det under alla år ...Har hört om det genom andra föräldrar på öppnaförskolor o så men aldrig sett det själv ..

Perfekt o helt gratis ...

Bara att gå in o leka av barnen tills dom orkar se i lite mer affärer ..Eller kom på en ännu bättre idee ..Lämna A här med Tindra ..Han gillar ju som sagt ändå inte att gå i affärer :-) En utmärkt idee hahaha ..

Hamnade till slut på kappahl

..Dom hade ta 3 betala för 2 på hampton republic märket ..Gillar verkligen det märket på både vuxenkläder o barnkläder ..Riktigt snyggt ...Lite ..Eller mycket,Ralph lauren över dom kläderna ..

Mötte upp en glad tjej ..

Med nya Tandställningen ..

Blev lite butiker för Isa också ...

Och medans tjejerna var ute o åt glass ..Ja jag hoppade över glassen köpte den bara till isa o Tindra

så passade jag på att se om jag kunde fynda något på Chilli

Allt utom möbler var det halva priset på ..Blev en härlig fint för en hundring o servetter för 7 kr ..Kaffeburk för 44 kr o smink 15 (smiket var det inte helller rea på ) ..Ska ta mig ditt igen ..Såg så mycket som jag skkulle vilja ha ..Men då får det bli till att ta bilen ..Konka på Bussen med tavlor o lampor känns inte så roligt ...

Blev även en fin Rosette ,, till Tindra o ett ett blomband till Isa från från Glitter.. Dom hade också ta 3 bettala för 2 på alla smycken ..Men blev inget sånt i dag ..

Blir fint till skolavslutningen för Isa ...




Det här ska killarna ha ..Allt från kappahl ..NNu hoppas jag bara att dom kommer kunna ha dom ...men finns Iaf lite tid till att byta Isf ..

Tindra o Isa fick också lite ..Blev en dålig bilr ..Skulle vilja ha den här klänningen i Rosa Ist men det fanns bara i mörkblått ..Ska se i andra butiker om dom kanske har o byta ..



Känns Iaf sköt att killarna o Isa är klar med kläderna till avslutningen ..Nu är det bara Jimmie kvar ..Och självklart även presenter till lärarna ..Sista året killarna går i den här skolan o även sista året dom har sina lärare så får hitta på något fint ..Elias vill inte ge blommor i år har han sagt ..Så blir någon sak Ist :..Får fundera ut något ...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!