Fredagen den 8/5-15 Tandläkaren , Blommor, Tacos, Lets dance ,

Så skönt med fredage ..Även om vi skulle göra något jobbigt ..Alltså jag o Isa ..Eller kanske inte jag ..Jag följde ju bara med .. Isa skulle nämligen dra ut en tand ..Fy !! Tyckte det var rätt läskigt att bara sitta där så passa på att läsa om lite mat o sånt ..

Det här verkade ju intressant ..Hon gick ner hela 15 kg på bara 8 veckor ..Ska testa att äta som henne så får man se om det händer något ..O då tränade hon inte ens .. Men i dag så åt jag som vanligt ..Blev både Tacosmiddag o Choklad o en massa annat gott ..Men i morgon kr jag igång ...

I väntasalen såg jag dom här stolarna o bordet ..Skulle passa Tindra perfekt i hennes rum ..

Väl hemma igen så låg det en tidning o väntade på mig ..Gissa om jag blev glad ..Passade på att äta lite gott o läsa lite

medans Tindra sov middag :-) ..

Hon var så gullig i dag med sin klänning o tofs ..

Måste hitta en tripp trapp stol tilll henne eftersom hon inte gärna vill sittai sin matstol längre .Även om hon är duktig på att sitta på en vanlig stol så når hon inte riktigt upp ..

Och  vill gärna stå på stolen ..Hmmm inte poppis för mamma det inte ..

Kanske bara är jag men visst känns det lite fel att ge så små barn nötter ..Har varit så gott som förbjudigt för syskornen tills dom varit 5 .:Men nu har ju forskarna kommit på att det är bra om dom äter lite ..Så dom står imot Allergier ..Ja vet inte ja ..Fast hon gillar ändå inte nötter så mycket ..Så dom flesta spottar hon ut ..

Inte alls lika fint o varmt väder i dag men när alla hade åkt till sin pappa ( utom Jimmie som är sjuk o hemma en dag till) så gick vi ut ..

Tindra bara älskar att gå hon ..Eller nä hon älskar att springa ..Snabb som 17-ton nu haha så gäller att hänga med i svängarna ... :-)

Så det här är det lugnaste ..Att ha henne i vagnen ...

Såg på lite blommor o sedan hem o plantera lite ..

Gjorde nämligen lite små fynd i går ..
En korg , Ramar , Underlägg och Skål/Vas/Kruka ..Det sista kan man använda till mycket ..Men nu fick den annvändas till Krukar för en Murgröna ..

Den Murgrönan kommer trivas som en Kung i en genomskinlig kruka ..Det gillar så gott som alla blommor ..

BlevTacostalrik till Middag ..Mums ..Passade perfekt till Lets dance ..





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!