Söndagen den 17/5-15 Killdag på sönder !!!

I dag blev det en killdag med Samuel o Elias ..Men först så blev det en förmiddag inne ..regnet öste ner o Samuel sov över hos en kompis så vi fick vänta tills han kom hem ..Tindra bryde sig inte mycket om att hon fick stanna inne ..Mums med Smörgås ..

Redo för dagen ..Våran pralin :-)




Elias smyger med godis han hade kvar från dagen innan för Tindra haha såg så roligt ut fram o tillbaka hela tiden ..Inte lätt att ha en så liten suster som vill ha alllt man äter "skratt" :-)

Vi passade på att åka in till Söder ..




Regnet öste ner på Medis :-(



Så blev både Mcdonals




Täk alla dessa leksaker man fått med sig från det här stället genom åren ..Den här gången var det något halsband ..

Huuu släpp mig mamma jag är en stor kille nu hahaha ..Tycker Samuel  :-) Och det börjar han verkligen blir ..Fyller hela 13 år i ..Då har jag tre Tonåringar här hemma ..

 Skyndade oss till Bion sedan ,,

Så regnigt i dag ...Tom blommorna regnade bort ...







Blev filmen  " Homes" för killarna ..

Gissa om dom var glada ..Och dom fick tom välja mycket till filmen så blev en riktigt rolig dag för killarna ..




Nöjda  killar :-))) ..

Dom fick precentkort från deras mormor o morfar i Julas men har inte hunnit använda dom än .:Så var verkligen på tiden att använda dom  ..

Har själv börjat dricka Protein drinkar ..Ska dricka 4 per dag o äta en vanlig måltid o om det blir för jobbigt så får det bli 3 protein drinkar o 2 måltider ..
I dag blev det frukost med Jordgubbsdrink :-) Gott !!!!

Har handlat in ett gäng sedan tidigare så dax att äta upp dom nu :-)

Blev även en med Choklad ..Huuuuu allt annat än gott men fick i mig det Iaf ..

Tröttnade på det o tog en Lunch innan vi åkte in till stan sallad med Vårrullar ..Såååå gott !!!!

Ja nu ger jag mig inte ..Kg ska bara bort nu !!! Minst 10 sedan är jag nöjd ...

Nu ska jag verkligen ta tag i det här med vikten ..Snart sommar ju ..HJÄLP !!!!!! Inte en till somar vassen för mig ..Orkar inte det ..

Nu sova sov gott ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!