Måndagen den 11/5-15 , Rålambshovsskolan, sol, promenad, mat

I dag kom Isa ,Samuel o Elias hem igen o Tindra belv så glad o ville vara inen i killarnas rum direkt ..Man märker att hon saknar sina syskon när dom är borta o dom saknar henne ..Vet inte riktigt vad dom leker o vad Elias gör men roligt hade dom :-) ..

Isa o Samuel tar det lite lugnt innan skolan ..

Syskonkärlek ! <3

I dag var det Utvecklingssamtal för Isa så var bara att ge sig av mot Kungsholmen ..Tog en liten promenad innan då vi var lite tidig .. Isa fick ledigt i dag ..Hon har fortfarande så ont i tanden ..Eller ja där den satt vill säga .. Men hon fick Iaf åka med till sin skola Rålambshovsskolan ..

Var så fint väder i dag ..Man blir alltid glad av det o hoppas så det håller i sig ..Blev ju att åka kommunalt in o Tindra är exakt som sina syskon var när dom var mindre ..Knapparna måste man trycka på haha ...

Var Iaf lugt på T-banan så var helt ok att åka där i dag ..Värre i rusningstrafiken ..Phuuu då försöker jag undvika att åka kommunalt ..

Vi var lite tidiga så tog en promenad genom Rålambshovsparken ..Alla är så hurrtiga där så gissa om jag började längt till gymmet ..

Grön  o blommigt överallt nu ..Härligt med vår !!!!

Tindra somnade innan vi hann komma fram till Parkleken ..

Så den ska vi åka till snart igen såg roligt ut med så mycket leksaker ...Har kvar Åkpåsen till Tindra ..Blir lite mysigare än bara en filt tycker jag ..Men när värmen riktigt slår till ska den så klart bort .. Och ska jag vara ärlig så har jag tagit bort o tvättat den för att lägga bort den ..men så hux flux kommer Anders o sätter tillbaka den ..Så nu får den vara där så länge ..

Och i skejtboardbarnan var det många ungdomar ..Anntar att dom går ner ditt på rasterna ..

Utvecklingssamtalet gick jätte bra så nu kan man pusta ut lite inför betygen ..Och Isa o Tindra åt lite Lunch innan vi åkte hem .Jag äter ju min mat nu så blev bara kaffe för mig ..Hade lite tur i dag ändå ..Tindra sov middag under hela samtalet ..

Var så gulligt såg ut som Tindra blivit en mini elev där "skratt" :-)

Isa var mer än nöjd när hon fick följa med oss hem igen  innan skolan var slut ..Men var lika bra eftersom hon hade ont tyckte jag ..

Mini eleven i rosa "skratt" :-)




När vi närmade oss parken var det en som klippte gräset ...Starkar vårtäken än det kan man väl inte få .:Och gud va gott det luktar av nyklippt gräs

Nu vill jag hem mamma så fort till T-banan tänker Tindra :-)

Var sååå hungrig så blev Curry soppa , Sparris och Persilja ..Mums ..Har ääven ofta på Solrosfrön också .. Blir lite extra gott då ..Och en Banan blev det också ..Tror verkligen på det här med att äta mycket frukt o grönt o ta bort så mycket kolhydrater som möjligt .:Sedan bryr jag mig inte om att folk säger att visa frukter ska man inte äta om man ska gå ner som tex Banan ..Tror inte direkt man blir tjock av en banan ..

Tog vara på Tiden så direkt när Andersk om hem från sin träning åkte jag till gymmet ..:-) .. Gjorde en dum grej åt lite efter kl 18 när jag kom hem ,även om det bara var några Rån så var det onödigt .. ..Fy mig !!! Det ska jag sluta med då är det vara Te som gäller o vatten ..Nu Bums i säng ...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!