Torsdagen den 7/5-15 läxa, Elias, solna, Brunis, Benvärmare, Skyltfönster ..

I dag startade jag dagen i joggingspåret ..Gjorde galet ont i foten men det fick gå ..I morgon ska det bli vila av Iaf .. Elias gjorde sista på läxan ..Inte alls ute i sista minuten hahaha ...

När killarna o Isa hade kommit iväg så åkte vi till Solna ..

Var så skönt ute så man kunde gå utan jackan ..Nog första dagen med tom varma vindar ..Tindra hon var redo för lek med Roxana :-) ..Brunis fick också förja med ..
Visst är det gulligt med gympaskor o benvärmare på dom små ..

Resan gick fort även om det blev lite byten o Tindra hon gjorde det hon brukade när vi åker kommunal = äter Vanilj rån :-) ..

Väl framme började jag göra om Skyltfönstret..Från Grönt o Sandfärgat ...







Till Marinblått o Vit ..













Skulle behöva ha en riktig bra kamra som kan ta bort reflexer o annat som blir i ett fönster ..Men syns Iaf lite ...

Sen tog vi Brunis o åkte fort hem ..

Där väntade tvätt tid för mig ..Så så roligt har jag haft det den här kvällen .Fast skönt med rena sängkläder /kläder nu inför helgen ...Nu helt slut ..Sov gott ..Härligt i morgon Fredag :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!