Fredagen den 1 Maj ! Hårklippning , Farsta C,

Tänkt redan första Maj !!!!
Så härligt .. Nu är det entlägen Vår ..Men var är värmen o solen kan man undra !!!
Nå väl .. Brukar ju alltid åka in o se på tåget eller gå i det ..Men i år hoppade jag över det ..Ska jag vara riktigt ärlig så fick jag inte med mig någon ..Även om jag självklart skulle kunna mött upp syster inne i stan ..Så vi åkte tillFarsta C i stället ..
Tänkte att vagn var helt onödigt ..Skulle ju bara bli en snabbis i några affären ..
Hmmm !!!!
Gick sj med henne ett tag o tänkte att det går nog super bra att se på lite fina inredningssaker ...Ja men visst att det gjorde !!!!Hon dök ner i lådor , hyllor allt .. Phuuuu !!!!



Hann Iaf ta lite kort på lite fina saker till Tindras nya rum ..








Hann även se lite på annat också ..





Tills jag såg att liten var på ett ställe hon absolut inte skulle vara ..Så kortet blev helt suddigt o fick skynda mig bort med lilla tokan min innan hon skulle riva hela affären ...





Så vi fick fönstershoppa Ist .. :-)





Tills vi skulle förbi nästa affären ..Jösses !!! Då var hon på G igen ..Gissa om jag saknade vagnen ..Kommer alltid ha den med från o med nu ...





Blev till att ge sig fort av efter Anders o ut o se på Fontänerna ..Så roligt medvatten för små folket haha ...








Tills det blev meer skoj med blommor !!!!





Åååå så kom räddningen ..Kundvagen inne på Lidel ... :-D





Vi alla var så hungriga nr vi kom tillbaka så blev Tacosmiddag tidigt för en fredag .. Men gud va gott det var med mat :-) ..





Efter middagen så var det dags att t tag i killarnas hår ...Eftersom dom inte ville gå till frissan så var det bara för mig att ta fram maskinen :-) .. Samuel blev förts på tur ...
Förre klipningen långt o spretigt ...





Vara med på kort är inge vidare enligt honom ...





Nästan klart !!!! :-) .. Bara lite strån här o där som skullle bort ..Hmmm man är ju inte direkt någon frisör hahaha ..Så tar lite tid att få det fint .. Men ska man vara fin får man lida pin ..Hmmm undrar verkligen om det är någon människa som säger så längre "skratt" :-))) ..





Sedan var det Elias tur ...





Som ni ser så var det verkligen behövligt med en klippning ... Deras hår växer som ogräs ..Om man ändå hade sånt hår ...





Och vad är det man ser i bakrunden ..Jo tokfian på gång igen ..Nu har hon lyckas tagit vattenflaskan hahaha hon är snabb o så tyst när hon hittar på grejer ...Så blir det för lugnt så vet man att det är något lurt på G ...





Tagen på bar gärning den här gången ..Hahaha !!! Som tur är har det bara varit vatten i den ...






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!