Söndagen den 24/5-15 Trademax ,Möbler,Sundbyberg , Loppis , lägenhet , Blommor, Kläder, Fynd köp :-))))



I dag blev det en riktig Shoppingdag ..Eller Iaf var det en fönstershoppingdag hahaha ..Blir billigare så ..Åkte ut till Trademax ..Har sett på deras möbler genom deras hemsida ..Men man behöver ju se lite närmare också ..Så perfekt när dom även har butiken ..Den här Norr om stan var ju perfekt .:Så lugnt där ute ...Hemskt kort på mig men skoj Iaf när värmen börjar komma o man kan dra på sig Jeansjackan igen ..Som man har längtat efter det .... :-))))
Från o med nu så ska jag platta håret om jag har det utsläppt..Inte fint med dom där lockarna man har .. Finns ju som sakt fina lockar o så såna lockar som jag har ..Sedan undrar jag även vad som hänt med min hårfärg ..Skiftar snarare mer mot orange än det blånda ..Nä nog dax för en riktig renovering snart "skratt" ... Så man inte skrämmer slag på alla man möter hahaha ...





Dax att se på snygga möbler till bra priser (Y) ...Har ni missat deras hemsida så se på den ..Super bra priser för såna möbler dom säljer ...Kommer säker bli en del möbler där ifrån till Atrumhuset ...



Tittut !!! Här kommer vi :-))))  en orange person  o en mindre nöjd person ..Som sagt han gillar inte att gå i affärer ..Hahaha ..Men jag lurar med honom så ofta jag kan ...




Den här skulle passa perfekt till Elias ..Han fyller ju snart så kanske ...

Så fint med stora speglar ..Specielt när dom är i trä ..Även om jag nog hade betsat den mörkare ...

Fin ...Spegelkrokhylla :-) Eller vad dom heter ...

Jätte sora rya mattor för 600 kr ...



Dom hade en till Anders o Tindra cokså ..Hon är ju halv Gotlänning så det passar ju bra o rosa också ...



Fast den här var ju sååå fin ..Hand gjord matta ..Lite för dyr men kanske sen någon gång ..

Lite mer fina möbler ..

Puffar ..

Perfekt matgrupp för det lilla köket ...

Tindra gav upp ..

Tyste leken börjar NU!!!!!

Så fin matgrupp ..

Trasmattor är jätte fint ..Enligt mig o perfekt in i lantliga stilen ..




Bara älskar den här soffan som har alla möjliga namn ..Här heter dom Howars ..Svängd 4 sitts/lyx ..Är alltid lite olika priser där då det går upp o ner från dag till dag ..Sist jag såg låg den här på 6995 kr ..Ord priset är ca:12,000 upp till 18,000 man kan säkert betala mer för dom i dom dyra affärerna ..

Gillar även soffbordet ...

Den här utegruppen är så fin ..Tyvärr fans den inte i  så gick tyvär inte att ha ..Har nog hittat en på ett anat ställe ..Så hoppas den finns kvar den dagen det blir dax för utemöbler ..

Så fin byrå ..Inte alls bra kvalite enligt A men jag tyckte den var helt ok ...

Alltså !!! Dom här stolarna ..Kan bara säga en sak om dom SÅ FINA o VILL HA !!!!



Och dessa klockor .. Så snygga även dom ...Den ska jag nog köpa ...

Efter en passa planneringar om vilka möbler man ska ha bllev det en sväng till Sundbyberg  .. Så gulligt där ..



Blev en sväng in på mcdonalds .Vi var så hungriga ..Efter allt fint vi sett ...Tyvärr var det inte så trevligt där inne pga en tant som nog inte var riktgt sig själv om man säger så ..Har nog aldrig ätit så fort ..Svichhh sa det så var vi där ifrån ..

Gick till ett trevligare ställe ..Ist ...Mott loppisen :-)

Den här Blomsternutiken är ju så fin ...

Gulligt Cafe där också ..Så mysigt där sedan dom byggde om ..Jag ville ju till Loppisen så liten o A försvann in på leksaksaffären medans jag fyndade ..Möte upp syster o brorsan o liten fick träffa alla kusinerna ..Så blev en sväng upp till Sarah o se hennes nya lägenhet ..Härligt när allt är nytt ...

Tindra hon dök ner i Sarash STORA garderob ...

Och hittade tofflor ...

Som hon självklart skulle gå om kring med ..Den där tjejen .:Hon bara älskar skor hon oas vad för skor så ska hon ha dom på sig .. Dom andra var nog mer intes av tv en ...




På G hem i långa o stora korridoren ...

Bestämnda steg hemåt ..




Härligt med alla blommor överallt nu ...

ag ville hem så fort som möligt o se på fynden ..Hihihi ..Bev rätt mycket ..Tänk hur det kan bli !!! Jag som bara skulle titta ..Kom i perfekt tid så fick en hel kartong full med kläder för 20 kr ..Lovar Anders var allt annat än glad på mig "skratt" ..

En del var för litet o en del slängde jag direkt men fick en massa kläder ,skor o jackor för en strunt summa :-)))) .. Så nu är snart sommargarderoben räddad ... Så kan jag lägga mer pengar på barnen/ ungdomarnas kläder Ist ...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!