Onsdagen den 20/5-15 Äntligen Sol !!!

Så kom äntligen solen till stan ..Som man har saknat den ..Tror mina blommor på balkongen blev lika glad om jag :-) ..
          
Köpte Såpbubblor i går som Jimmie testade i dag på morgonen  ..OJ !!!! Vad Tindra tyckte det var roligt ..

Ok !!! Ja hon har sin ( pyjamas) på sig haha ..Lite tidigt med dom kläderna än ...

Så roligt med Bubblor :-)))) ..

Härligt när man äntligen kan se solen också :-)

Köpte den här , lite sjömans inspirerade  jeansklänningen till Tindra i går ..För endast 10 kr ..Inget fel alls på den ..Så gissa om det var ett fynd ..Självklart är den tvättad ..

Fram

Så roligt med hennea ..Hon är verkligen flickaktig av sig ..Visst !!! Jag klär henne så got som jämt i gulliga kläder men det merks på henne ändå  ..Isa , storasyster , har aldrig varit så o kläde henne också i kläningar även om ho inte hade mycket rosa så hade hon många klänningar också ..Hon har varit mer pojkflicka jämt ..Så det är roligt att man fick en av varje ..




I dag var det u även en jobbig dag för Isa som skulle dra ut en till tand ...Fy säger jag men det kan man inte säga till henne utan bara att hålla god min o muntra upp henne Ist ..Vi hade Iaf tur med vädret :-) ..

Här syns det verkligen vilken skillnad det är på dessa systrar även om det är stor ålders skillnad så ser man att den äldre så gott som alltid har tuffare kläder ...Och själv har jag gett upp ..Lika bra att låta ungdomarna få vara som dom vill.. Man har ju själv varit en tonåring ..Även om det var si så där 100 år sedan enligt mina barn hahaha ..

Hej va det går :-)))

Dom här tandäkarbesöken tar liksom aldrig slut men snart är det Iaf klart men tandställningen o allt för Isa ..

Muntrade upp dom med lite mat från Happy Chicken efter Tandläkaren ..

Även fast det så klart inte gick att äta på någon tim så smakade det gott sedan Iaf ..En liten tröst i eländet om man säger så ..

Blev även dom första Jordgubbarna för i år ..Alltid lika stort även om det inte var Svenska så var dom jätte goda dom här Spanska ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!