Lördagen den 2/5-15 ralph lauren, Söder, Lyktor, Shopping !!!!

Härligt med Lördag !!!





Fast mindre roligt med tvätt tid kl 7 ..JÄSPPPPPPP !!! Var galet trött ,, Fast vid 10 var allt klart o blev en sväng in till Söder ..Första dagen jag gick utan Tindra ..Ska jag vara ärlig så var det riktigt skönt ..Så lugnt o slippa tänka på att man ska komma fram med vanen o allt ,,Fast det var  i början efter ett tag började jag sakna hene så ..Lie bilder på henne från morgonen ..I sin fina ralph lauren dress ..Söttisen !!!








Alla dom andra är ju så stora o brukar inte vilja vara med mig endå så då är det lättare att vara ifrån dom ...Uteserveringarna hade kommit igång på Medis ..Mysigt !!! Synd bara med det trista vädret ..





Var så lugnt där ..vet inte vad alla gör men inte var dom här ..J.I.P.P.I.E !!! Så skönt när det är så lugnt i stan :-)))



Har tyvärr inte fått tag på någon Kamra än så blir rätt dåliga kort till o från ..Mobilen den lever sitt eget lig så man vet aldrig hur korten blir ..Efter att varit på lite ärende så hamnade jag på Ringen vid Skanstull .. Gillar verkligen den här The o Kaffe Hål i väggen butiken ..Så sött ..När jag var på Gotland ofta samlade jag på goda o annorlunda Te  ...Ska nog ta upp det igen ...Var roligt att ha alla möjliga smakar hemma ..





Gick vidare o hamnade påIndiska ..Så fint där nu med alla mönster o färger ..Man kan inte bli mer än glad ...Ville ha typ A.L.L.A klänningar o Tunnikor ..





Så fin med bått o vitt nu till Våren o Sommar ...O alltid roligt att få lite tips till skyltingar ...








Lyktorna där är bland det finaste som finns ..Så det är ett måste till Vardagsrummet ,När vi flyttar ...



Dom här väggdekorationerna är också så fina ..Finns även större ..Blir nog också till att lägga in på köplistan :-) .. Synd att priserna inte är så billiga där bara ..Är så bortskämnd nu eftersom jag hittar så mycket fynd på Secondhandbutiker , Blocket o Loppisar ..Så det tar imot lite ..Men samtidigt om man inreder för flera år så kan det vara värt att slänga ut pengar på inredningen o finns ju mycket dyrare ställen också .:Så då är det ju helt plötsligt billigt .. :-) ..





Hamnade så klart på HM också ...Så gulliga kläder där ..Till alla åldrar ..O där har vi Iaf  bra priser ..





Gillar att det kommer mer o mer Hattar även till killar ..





Blev några timmars Shopping  ..Och var riktigt roligt ändå tråttsa att inta barnen var med :-) ...Har en kännsla för att hälften av det jag köpte får jag åka tillbaka o byta sedan "skratt" :-) Fast dom här skorna borde funka ..För ett tag Iaf :-)))


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!