Fredagen den 15/5-15 Så var det dax för Ikea igen !!!

Så var det åter igen dax ..Var lite fler ändringar som behövdes göras på köket ..Är nog tur vi väntar med andra renoveringar ..I den här takten så blir man ju aldrig klar ..
Nå väl dom bjöd på lite gott Iaf ..Aldrig fel :-) ..

Är så gott som överens om köksbänkar nu ...

Och även Köksluckor ..Gillade mest den här "LAXARBY" ..Men vem vill ha ljusrosa köksluckor kan man undra ..Fast man kan ju måla dom själv försökte jag men blev blankt NEJ !!! Från visa ..

Så fick ge mig o se å andra ..Ska inte avslöja än vad det blir utan det får bli en överaskning när det är klart :-) ..Vita blir dom Iaf ..

Blandaren är vi in inte överänns om ..Jag vill ha den här ..Så snygg ..Enligt mig hahaha ..Skulle passa så bra in i det köket vi ska ha ..Anders tycker den är hemsk ...

Anders vill ha något sånt här ..Hmmm ..Trist tycker jag ..Får se vem som vinner det här Grrrr hoppas på mig ja "skratt" :-))))

O vi ritar o ritar olika variantet ..Inte lätt att få till ett kök inte ..Men vi ger oss inte ..Tills det är så bra som möjligt ..Är lite problem att få till att man vill ha på dom måtten vi har ...

På kvällen passa jag på att sy foder på Överkasten till Killarnas sängar :-) ..När vi såg på let's dance ..Perfekt att sy när man ser på tven kom ja på .:-)

Var första gången jag invigde min 40 års present från föräldrarna ..Har ju bara gått 2 månader "skratt" :-) ..

Men det ska det bli ändrig på nu ..Var riktigt roligt o tänk vad billigt det är med tyg o man kan göra så mycket mer personligt hemma än om man bara köper färdigt jämt tex Kuddfodral ,Gardiner osv osv ...
Så här såg det ut i killarnas rum innan ...







Passade på att ändra i fönstret o på nattygsbordet ..När jag ändå var i farten :-)Blev så här ..Här ser man även nya golvet ..Ja ja vet bara plast matta men har ingen lust att läga ut något på en hyreslägenhet ..Blev Iaf mycket fräschare än det tidigare golvet ..




Killarna blev nöjda o det är ju huvudsaken ...

Medans jag var i fixar tagen så tog jag bort allt blått från köket ..Ville hux flux ha vitt o Sandfärgat ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!