Måndagen den 11/5-15 Go Morgon ny vecka !! !Måndag, Gotland, gymmet

Härligt att vakna upp till en ny vecka i strålande sol ..Hoppas det kommer hålla i sig hela veckan ...

Hoppas ni fick en bra start på veckan ..Min började med den här frukosten !!! Så gott med Äpplen o Vattenmelon :-) ..

Fortsätter min nyttia mattränd men kan tyvärr inte fortätta jogga längre så i eftermiddag blir det gymmet Ist ..(lånad bild) ..

Har börjat längtat så till sommaren ..Och Gotland nu ..Var så skönt när A hade sin lägenhet där .Nu blir det till att säka något annat boende ..Visst kan man bo hos hanns släkt men kännser att ska alla med så blir det lite trångt ..Så en stuga eller hus får vi nog ta o hyra i år ..Får se vad man hittar ..
Oas så kommer vi ju ändå mest vara nere vid havet som vanligt så igentligen spelar inte boendet så stor roll ..Men skulle vara mysigt med ett riktigt Gotlandshus ..( lånad bild)

Och i år ska jag vara så här smal om jag så ska behöva träna massor så ska det gå ..Jag ger mig inte nu !!!



Nu ta tag i dagen ..Trevlig dag läsare  !!!!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!