Lördagen den 23/5-15 Lördagen fortsätter !!!!

Fortsättning från tidigare inlägg ..Hann även med blomavdelningen på Bauhaus ..Härligt med alla blommor ..Börjar klia i fingrarna på mig när jag ser sånt här ...

Och hux flux kändes det som jag vara runt medelhavet ..:-)

Man kanske skulle köpa sig en palm :-) ..

Vi var ju inte bara på Ikea ,Hornbach o bauhaus ..Utan han även in på Rusta en sväng ..Gillar den affären ..Finns alltid något att fynda ..Anders tycker den är hemsk o håller sig så långt därifrån som möjligt jämt när jag ska in ..Tur för mig ..Det betyder att då får jag barnvakt hahaha :-) ...
Blev lite fynd därifrån ... Så klart :-)))) ...
Gillade dom här ..Även om dom kommer att komma upp under den mörka halvan av året ..Har brunt å o vitt på den ljusa så får väntal ite med dom ..

Gummiskorna var ju söta ..Perfekta att bara hoppa i ..Långa skaft kan vara jobbiga att hoppa i iblan ..

Tindra tog allt fyndande med ro men gillar Tandborstar :-) ..O som ni ser så gör jag som alla andra o köper en massa tandborstar o annat som inte är lika roligt att skriva om ..

Var ändå roligare att leka med sina leksaker ...

Och i dag fick liten tom vara inne i Jimmies rum ..Inte ofta det händer ..Men eftersom jag skulle böja målla så fick hon komma in en sväng ..Tills hon drog ner allt ..Då var det slut på det roliga ...




Använder Jimmies rum som målarrum nu när han är hos pappa sin ...Nu svart men snart vit ...Om allt går som jag vill ..

Blev en lång dag men vem kunde låta bli att sitta uppe o se Månt vinna ..
SÅ ROLIGT o helt klart bästa låten ..Så var verkligen rätt låt som vann i år :-))))

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!