Onsdagen den 13/5-15 Gardiner , Fika ,Mat,

Så blev det en dag sent inlägg ..Blir så ibland när det blir lite mycket ..
Jag fortsätter med min nyttiga mat så frukosten blev det här ... MUMS !!!! Va gott det var .. :-)
Tomater,Mozzarella med Edamer ost med Mellon plus lite Solrosfrön o linfrön på ..Några Rån med Leverpastej o Te/vatten till ..

Än så länge tycker jag det fungerar hur bra som helst .. Men vikten den står stil den "suck" ..Man får hoppas att snart säger det bara Swichhhhhhhhhhhh !!!!! Så rinner kg av mig (Y) ..Lite lycko tänk där men hoppat är ju det sista som överger en ..Eller hur haha ...


Åter till dagen !!!
Blev till att byta gardier i Jimmies rum ..Behövde ha hans gardiner till klädkammaren igen ..Så ner med dom här ..

Och upp med dessa ..

Är inte alls förtjust i Pannellängder så dom får sitta tills jag köper tyg o börjar sy .Eller tar o köper färdiga ...Blev Iaf mycket bättre i Klädkammaren ..Man kan dölja mycket med tyg :-) ...

Suddig bild ..Min mobil är inne på sista versen nu ..Så snart är jag så illa tvungen att köpa en ny ...Är inte direkt som mina ungdomar som tycker mobiler o teknik är Sååååååååååååååååååå viktigt ..För mig är det mer viktigt att jag kan nå folk ...Om man ka se så står Tindra o borstar tänderna ..Hon är så duktig varje morgon o kväll bortar hon ..Och hon bortar inte på 3 röda som mina andra utan i timmar ..Antar att det är Tandkrämen som är lite för god "skratt" :-) ....

Blev Iaf en ganska lugn dag lite olika ärende o sånt man är tvungen att göra men i övrigt tog vi det bara lugnt .. Var inget toppenväder så blev mycket inne i dag .Ja jag ska ju inte glömma ...Var till gymmet o tränade ...Phhhuuuu känns verkligen att man är ovann nu ..Visst är det lustigt man kan träna i månader säkert år o så blir man sjuk o borta från träningen en månad o hux flux är man som en nybörjare igen ..Har helt klart 0 kondition nu .-( ..Men det ska det bli ändring på ,,.Var inget toppenväder så blev mycket inne i dag .. Min Lunch blev en Currysoppa med Sparris . Gott med Soppa också o inte bara frukt o grönsaker ...



Mamma o pappa kom på eftermiddagen också en sväng ...

Blev fika med mammas Chokladrutor elller heter dom kärleksmums ?!!! Ja ja dom är Iaf poppisar hos alla barnen oas ålder ..Får spara några till 17-åringen som kommer hem i morgon

Tindra hon malde mer sänder sina ...Så var lika bra hon inte fikade ...

Hon lekat gott med sin Tårta Ist ..

Blev en riktig smarrig middag för mig ..Med både Vårrullar och fisk för mig o en massa grönsaker ..

Blir gansak mycket mat nu o tror att jag ska lägga det på ett eget inlägg en gång i veckan Ist ..Skriver ju för mig o att jag ska komma ihåg maten eftersom jag aldrig går efter recept eller sånt så blir det lättare om jag har det på ett inlägg per vecka ...
I morgon är det kristi himmelsfärds dag så alla blir lediga ...Skönt med sovmorgon !!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!