Fredag den 15/5-15 Tidig morgon !!!!

Hejsan alla !!!
Då var det Fredag igen .Härligt !!!.Visst går det fort nu ..Känns verkligen som det kommer bara säga Svichhh så är sommarlovet här ..

Blev en tidig morgon för mig Elias o Tindra ..Tandläkaren kallade haha .. Fast Elias tyckte det var mindre roligt ..Själv tycker jag det är rätt skönt att komma igång i tid på morgonen .. Vet inte när det hände ..Har ju alltid gillat sovmornar Hmm skumt ..Kanske har med ålderna att göra :-) ..

Var Iaf skönt med sol ute ..Men bra kyligt ..Slog mig att mina Olivträd står ute om nätterna nu ..Fast är ju en inglasad balkong så borde inte vara några problem ...Hoppas jag !!!!
Alltså dom här 2 !!! Dom är bara så gulliga dom ...

Hissar det är Tindras grej det ... Tur för henne att hon har en mamma som oftast åker kommunalt ..Hennes pappa han åker bara bil han ...

Blomsteraffären var redan öppen vid 9 i morse ..Så mysigt :-) ..Med alla blommor ..Alltid när jag går förbi en blomsteraffär så längtar jag tillbaka att jobba med blommor ..Kanske nån gång i framtiden i gen ..




Mamma sluta söla o se på blommor , nu drar vi till Tandläkaren ..Tycker Elias hahaha :-)

Ja o vi kom så klart förtidigt ..

Så vad gör man i ett rätt opersonligt o tråkigt väntrum !!!
det här !!!

Se på alla tidningar ..

Läsa ..

Hann med rätt mycket annat också ..Så snart kan man ta helg :-)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!