Lördagen den 2/5-15 Hårtips !!!Kusin Oscar, Blommor, Hårtips, Ordning o reda

Var även in på Glitter i dag o fyndade lite allt möjligt ..Fick med mig en super bra tidining som det stog så bra om uppsättningar för sommar/ vårfrisyrer ..Lite synd att ingen här hemma har långt hår ..men man kan alltid använda löshår ..Eller hur :-) ))) ..





Så fint sommarhår ..Vem skulle inte vilja ha ett sånt här hår ...Och blommor är verkligen somrigt .. Äkta eller inte äkta gör inte så mycket ..





Finns så mycket tillbehör tii håret tex  kuddar man kan ha under håret för volym ..Här får man se steg för steg hur man gör frisyrerna ...





Så nu vet man hemligheten för alla snygga uppsättningar i sommar ..Det är fullt med kuddar där under :-))) .. Lite roligt men perfekt för volymen ..Eller hur ...





Dagens middag blev inte värdens rligaste men var jätte gott mee hemmagjord Kycklingburgare :-) ..





Mamma lilla tjej fick sina första sandleksaker i dag :-) .. Gissa om det kommer bli mycket tid i sandlådor framöver nu "skratt" :-) ..





Fast går bra att köra inne med skottkärran också :-) ..





Och Isa hon sitter med sina Nya Kattöron som hon köpte i dag inne i stan med sin Kusin Roxana :-) ...Köpte ett gäng blommor o annat såm både jag o Tidra passade på att testa :-) ..Dom var perfekta eftersom dom satt så bra ..





Bortse mig på bilden ( tröttare människa får man leta efter )  utan se bara på Blommorna ..Visst var dom söta :-)





Fast glad ändå hahaha :-) ..





Brukar typ aldrig köpa något till mig men gillar långa tunikor ..Vill bara ha bekväma kläder nu mera som går fort att slänga på sig ..Så kommer bli många Tunikor , taits o linnen i vår har jag en känsla för ..Sedan försöker jag göra det bästa med att dölja vikten också ..Går inge vidare det där med att går ner ..Men snart så !!!!





Köpte ju inte en massa spännen o annat så nu ska jag verkligen styra upp det o se till att dom inte hamnar överallt ..Vill ha årdning men brukar lyckas förvandlas till allt annat än årdning efter nån dag ...





Så nu blir det till att sortera o lägga i glasburkar ...





Bjuder på den här hemska bilden från mitt badrum ..Ska verkligen inte ha kvar den här Billyhyllan där men tills vidare så får det vara där ..Vet inte varför det blir så här rörigt hela tiden ..





Nu känns det mycket bättre ... :-))))





Barnens Kusin Oscar kom på eftermiddagen eftersom brorsan skulle bort under kvällen ..Så blev rätt livat ..Jag o ungdomarna o Tindra  passade på att fly fältet ett tag :-) ..





Såg två Harrar också ..Tindra bara älskar alla djur märker man ...





Väl hemma igen såg jag till att alla ungarna fck vara i deras sovrum ..Så jag fick Vardagsrummet för mig själv hahaha ..Självisk ..Nä inte alls "skratt" :-)








Sov gott säger Tindra :-) ..






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!