Söndagen den 26/4-15 Olivträd , Citrusträd o Hattar :-))))

Har länge viljat ha Olivträd ..Dom här små är så fina ..



Och även dom här stora ...





Så här lugnt sitter liten hon i vagnen när vi är ute i affärer ...





Men skennet bedrar brukar muta henne lite med rån ( hon bara älskar dom ) ..Vet !!! jätte fel men klarar inte barn som skriker i affärer ..O vet hur jobbigt det är även för andra ..





Min fina hortensia där hemma går på sista versen så dags att köpa in en ny ..Gillar dom vita men även ljusrosa är fina ....





Äntlligen börjar det bli riktigt grönt på Balkongen !!! Vill att det ska kännas lite som nere i medelhavet ..Eftersom jag inte kommer åka till varmare bredgradder i år så får man se till att ha det mysigt där man är ..Så åfr sitta där o drömma mig bort så länge ..På brist på annat "skratt" :-)
Hittade en Citrusträd på ÖB .Så slog till direkt :-) Har inte hunnit att planterat om den så man får bortse plasten runt krukan ... Visst är dom fina !!!!








Och har ju även ett gäng Olivträd redan men blev tvungen att köpa en till ..Man kan aldrig få för mycket av dom :-) Eller hur ?!!!! :-) ...





Än så länge vågar jag inte ha dom ute om nätterna så dom åker in på kvällen ..



Men åker ut lika fort på morgonen :-) ...








Tindra testar mina nya Hattar ,som inte har hunnit upp på vägen än ..Så bäst hon passar på för snart kommer hon inte åt dom längre :-) ..Elak mamma hahaha ....
Den här hatten var ju fin !!! Tänker Tindra ....





Nu är ja borta ! :-D ...




Tittut !!!!
Här är jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!





!!!! Söttisen ... Hahaha :-))))






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!