Tisdagen den 12/5-15 Lekpark, nyttig mat, Köksluckor

I dag blev det en lugn dag här hemma ..Hade tänkt åka in till Globen men vi stannade hemma ist ..Var inte så där jätte roligt väder så blev en sväng till lekparken bara ..Skönt med såna lugna dagar också  ..
Blev mycket lek inne i dag för den här tjejen ..

Brukar nästan alltid klä henne i rosa o mäst ljusrosa men är ju så fint även med blått har ag kommit på ..




Tindra blir alltid så glad när syskorna kommer hem i dag blev det lite Rånfika med Samuel :-),Som Tindra plockade fram själv ...

Blev som sakt en sväng till parken i dag ..Gissa om liten blev glad att komma ut o leka ..




Nu vill jag till lekparken fort ...Tänker Tindra o sprang allt hon kunde ...

Gunga måste man :-)

Och åka rutschkana är alltid roligt :-) ..




Har fortsatt min nyffia tränd Lax till Lunch

Middag .
Köttfärssås gurka o Tomat . Vattenmellon o Solrosfrön

Blev lite Rån o Te till kvällmat ..Kände att det var ok eftersom jag tror inte man ska svälta sig ..Blev väldigt dålig i dag  ..Tror det är vanligt efter at man ändrar kost så i morgon mår jag nog bättre igen Har även bestämt för mig själv att det blir gymmet varannan dag och hemma träning varje ..Bättre att ta det lugnt ..Än så länge har jag inte gått ner något men kanske det börjar hända något snart ..Har Iaf inte gått upp o det är ju bra Iaf :-) ..
Vi har även börjat se lite på luckor ..Här är några som vi gillar ..Eller Iaf som jag gillar ...Fast vill ha vita så vet inte om alla finns i vitt ..










Visst var dom fina alla ..Hoppas det finns många olika vita man kan välja mellan ..Nu tv här hemma ...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!