Lördagen den 9/5-15 Härligt med helg !!! Lördag, Sol, Hundtankar

Hejsan läsare !!!

Blev tyvärr så mycket i dag så har inte hunnit uppdatera bloggen ..
Men en liten Lördags hälsning blir det Iaf ..
Så hoppas ni alla haft en riktigt bra Lördag oas vad ni hittat på ..Själv var det soligt o rätt varmt .. När värmen kommer tillbaka så längtar jag mer o mer efter hund ..Har ju haft en stor Leonberger ..Jätte mysig ras men lite för stor för mig ..
Så den här storleken av hund skulle passa ..Kortet är på mig o Rocky ..En liten hund jag gick ut o rastade på dagarna för några år sedan ..Visst är han söt ..

Själv var jag i den vikten jag kämpar för att komma till igen ..54 kg ..Hoppas nya dieten fixar det ..Trevlig Lördagkväll ..
Ps: Mer bilder om dagen kommer i morgon .. För trött nu ..En liten vink på vad vi gjort får ni här iaf :-) ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!