30/4-15 Valborg !!! Elias , Tindra , Anders ,Jag

På kvällen blev det en sväng till en brasa i närheten ..

Kanske inte det mysigaste ställe ..Om man hjämför med föra året när man var på Gotland , Högklint, o blickade ut över brasan med vattnet i bakrunden ..Men en brasa ville vi ju ändå se så den här fick det bli i år ..
Fick bara med mig Tindra ,Anders o Elias :-) ..Dom andra ville hellre vara hemma





Inte lätt att få till bild på mig inte ..





Roligt med alla andra i bakrunden som också tar kort ...











Jag vill också till brasan MAMMA !!!!!





Elias framför brasan ! <3











Då var det vår på riktigt då !!!!
Härligt :-))))

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!