Måndag 4/5 -15 Högdalen , Globen !!!

Har varit en ganska trist dag med tanke på vädret ..Har duggregnat hela dagen o varit grått ..Och Tindra har blivit så förkyld igen ..Som tur är så var storebrorsan också hemma ..Så dom fick stanna hemma medans jag åkte till Högdalen en sväng .. Ville se hur det blivit på nya lokalen för Secondhandbutiken Andra Varvet ..

Hade blivit väldigt trångt där ..Eller kannske var allla nyfikna som var däär inne nu ..Kanske blir bättre om någon vecka .. Hittade den här fina Disken ..Så fin ..Med lite fix så skulle den passa perfekt in i vårat nya hus ..Får se om den finns kvar till nästa gång :-) ..Tyvärr blev det väldigt dålig bild ..

Såg dom här fina väskorna utanför Väskaffären också ..Visst är det fina mönster på dom ..Så somriga :-)

Köpte hem lite Lunch till sjuklingarna där hemma ..Jimmie bara avgudar deras kycklingar ..

Nu har även Babas flyttat från Rågsved till Högdalen ..

Åkte o hämta Elias ,Samuel o Isa o åkte till Globen på eftermiddagen ..









Blev middag på Mcdonalds   i dag .. Nån gång så kan man fuska lite haha eller hur :-) ..Fast jag åt bara lite ...Tror det är bättre att dra ner på maten Ist o röra på sig ..Det är nog enda lösningen för att gå ner ...Gissa om killarna o tjejen blev glada .. :-)

Var in en sväng på kappahl o såg på badmodet ..Huuuu ja inte långt kvar nnu tills det är dax för det ..Härligt med värme ,Sol o bad mindre roligt att springa omkring i bikini ..Men det löser sig nog ..Om inte annat så funderar jag på att köpa dom här fina Strandväskorna ..

Jätte fin den här blå vita ..

O lika fin den här Rosa ..

Fanns även flera olika Hattar där ,Som i alla butiker, så i år blir det nog en strandhatt till mig ..Tycker det är så fint ... Iaf på andra "skratt" ..Som så mycket annat ..

Isa fastnade inne på Glitter o killarna såg roliga mobilskal ..Elias fastnade föör den här ..Melonskal ..Skoj :-) ..

Glömnde nästan ..Jag åt sån god soppa mitt på dagen i dag ..currysoppa ..Mums va gott det var ..
currysoppa

Nu blir det tv mys med en liten prinsessa innan hon ska somna ! <3



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!