Tisdagen den 19/5-15 Birka , Elias , Tindra, Äldre möbler ,Sushi ,Vikingamynt ,

I dag blev det en tidig morgon ..Elias skulle iväg till Birka med skolan ..Roligt ..Har aldrig varit där men snart har alla mina barn /ungdomar varit där med sina skolor ..Tycker det verkar jätte mysigt där i Vikingabyn ..(Lånad bild)
Elias Redo för redan .. :-)

Och ryggan tyngre än tynst ..Stackan !!!  Måste verkigen köpa en ny till skolstarten i höst ..Nu springer han med en Ikea ryggsäck ..Han hade en jätte fin Adidas tidigare men ville ha den här ..

När alla kommit iväg till skolorna ,utom Isa som fortfarande har lov , Så passade jag på att komma iväg till gymmet ..Tindra sov så här sött när jag gick iväg ..

Gick förbi en Secondhandbutik på vägen till gymmet o såg lite fina möbler jag skulle vilja köpa o renovera .. Har blivit så sugen på att börja fixa lägenheten igen ..Även fast vi ska flytta så är det alltid roligt att göra om ...
Hittade den här kofferten..Ja den är rätt risig nu men det som är grejen ..Att få renovera o fixa dom fina ..Många förstår nog inte alls varför man vill ha något gammalt o slitet när man kan köpa nytt .Och tur är det för då får såna som mig mer att välja melan "skratt" :-) .
Det här bordet skulle bli riktigt New England fin med nytt beslag o ny färg :-)
Blev sushi till lunch för mig ..Mums va gott det är ..
Elias hade med sig lite från Birka när han kom hem ..

Alltid roligt med lite souvenir ..Loade honom att göra en tavla av mynten ..Annars kommer dom bara försvinna ..

Tindra hon är så lustig nu ..Har börjat o gömma sig ör oss lite då o då .. O står alldeles  stil o tyst när man kommer så ingen ska se henne haha ..Har gömnde hon sig alldelens innan maten ..




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!