Tisdagen den 12/5-15 Go Morgon !!! Tisdag, Nyttig frukost, Telefon, Företag

Go Morgon läsare !!!
Hoppas ni fått en fin start på Tisdagen ..Passar på med en liten Tisdagshälsning medans liten sover middag ..  Även om det inte är så mycket sol i dag ...

Startade upp med en riktig proteinfrukost med äggröra med Majs,Mozzarella,Tomat,Med en fruktasallad på Banan o Vattenmellon ..Måste verkligen köpa in mer Vattenmelloner ..Så otroligt gott ..Kaffe ,vatten o 2 rån med Leverpastej på ..Orkade knappt ära upp allt .. Får se om jag klarar mig på det fram till Lunch !!!

Kommer verkligen sakna dom här långa förmidagarna vi har ibland jag o Tindra  .. ..Nu har hon verkligen kommit in i telefonens värld ..Så fort hon ser en så sk hon ,låsas prata .Så gulligt ..I morse var det Samuels mobil hon lyckades få tag på ..
Vem ska jag ringa tro ????!!!

Hallå nån där !!! Fast än kan hon inte prata så mycket men hon pratar sitt språk hela tidne o kommer lite små ord dagligen ..Ska börja skriva uppp dom här så man kommer ihåg dom ...

Ska ta tag i det här med företag snart ...Dax att registrera mitt snart ..Så spännande o hoppas attt min Affärside kommer fungera ..Alltid en chansning så får se hur det kommer gå ...Så i dag passar den här perfekt för mig !!!Och inte hela världen om det inte skulle gå då har jag ne hel mängd av andra ider !!!



Förresten I dag blir det lite spännande ,,,I dag får nämligen Tanten som bor i Atrumhuset reda på när hon får tillgång till sin lägenet ..Vilket betyder att vi får reda på när vi kan flytta in ..J.I.P.P.I.E !!! Hoppas det blir fortare än tänkt !!! Skriver mer om det när vi vet ...

Ha nu en riktig fin Tisdag läsare !!!





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!