Go Morgon 6/5-15 Onsdag !!!

Go Morgon till er som läser ...Hoppas ni alla får en fin fin dag !!!

Själv har jag redan avslutat mitt träningspass för i dag . Blir riktigt gott med Kaffe o frukost nu ..Och fundera hur ett växthus skulle fungera på Tomten :-) ...
 
Har viljat haft ett Växthus så länge jag kan minnas men lite svårt att få till det i en lägenhet ...Tänk att ha ett sånt där stort fint som man kan inreda också o sedan ha en massa växter där som inte klarar Svenska sommaren ..Än så länge så får jag nöja mig med en inglasad balkong som blir som en bastu om man inte öppnar den varma sommardagar ...
Hittade Iaf  den här fina bilden på ett så fint växthus ..Något att hålla i minnet till nästa sommar :-) ..
Den som väntar på något gått väntar aldrig för länge ..Eller !!!!!

Nu ta tag i dagen ...Och tills vi hörs igen ....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!