Tisdag den 5/5 Sänggavel, Slingor, Jordgubbar, Våfflor, Städa, Karusell

Oj !!!
Vilket sent inlägg det blev i dag ..Kunde inte slita mig från tv en o inredningsserie på 8:an ..Så roligt att se dom tävlar i inredning o vilka fina rumdom gjorde  .. Skulle själv vilja börja fixa till något rum här hemma ...Fast samtidigt känns det lite onödigt nu ..Fast klart ..Man kan ju fixa lite möbler o så ..Kommer snart att ha en massa  inredning Så den som väntar på något gott ... Tänkte Iaf försöka mig på att göra en sänggavel  ..O göra om o måla ett skrivbord till Isa .. 
Får skriva mer om det när det är klart ..Hittade Iaf 2 fina Sänggavlar ...Så något sånt här hade jag tänkt mig ..Blir det för svårt med knapparna så får den bli utan ..Kan också bli fint ..



   
I dag blev Isa hemma från skolan ..Här turas dom om att vara sjuk kan man säga .. Så passade på att lägga i lite mer ljusa slinger på henne ..Så lustigt med ungdomar ..Ena dagen vill dom en sak o nästa en annan ..Förra veckan ville hon ena dagen vara blå hårig o nästa rosa ..Tur att jag inte går med på allt ...Då hade hon förstört håret lika mycket som jag gjort ..

Blev en rätt lugn dag en sväng ut med Tindra o Isa  ..Dom är så gulliga tillsammans dom här två ...

Blev så sugen på Jordgubbar när jag såg dom här i affären ..Mums !!! Det får bli till helgen ..

I dag blev det våfflor Ist till middag :-) ..Gott det med ..
Föresten det här bordet behöver en renovering o har bestämmt att det ska bli mörkt ..Antingen svart eler mörkbrunt ...Tror det kan bli jätte fint ...

Fick äntligen användning för det fina fatet också ..Syns tyvär inte så bra här men är jätte fint får ta en bild utan något på det sen ...Lite indiskt över den ...Föresten det här bordet behöver en renovering o har bestämmt att det ska bli mörkt ..Antingen svart eler mörkbrunt ...Tror det kan bli jätte fint ...Har sett ett bord som är liknande o mörkt ..Då fint ..Ska försöka hitta bilden igen bara ..

Tog Iaf en Våffla med massor av grädde o sylt på ..Fast bara en så har inte så dåligt samvete nu "skratt" :-) Hade det varit förra veckan så hade jag säkert tryckt i mig minst 3 hahaha ..Inte undrar på att man inte går ner i vikt inte :-) ..Men nu är det andra tider ..Äter så gott som allt men inte alls lika mycket o än så funkar det ...

Min joggingtur i morse såg ut så här ..Inte mycket  sol där inte :-( ...Saknar dig redan Sol !!! Kom tillbaka så fort du bara kan .. :-))))

Jag börjar undra om städningen har gott över till Tindra ..Från sin Pedantiska pappa Ist ..Hmmm själv är jag absolut ingen som gillar sädning ..Även fast så klart man vill ha det fint hemma ..Hon har gått omkring med sopkvasten till o från hela dagen ..Sötisen ...

Hon var så söt i dag med nya blommor i håret :-) ..Fast klart söt är hon ju varje dag ....




Här behöver man inte gå till Grönan inte Hahaha  På kvällen blev det karusell med killarna ..Oj vad dom snurrade o vad yr dom blir "skratt" ..Samuel o Tindra :-)

Blev så dåliga kort tyvär ..Men ska lägga in video i morgon på dom ..Nu blir det bums i säng ..Upp o jogga tidigt i morgon :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!