Lördagen den 9/5-15 Ikea !!! Lax, Fina saker, Ritning, Sallad

Forstärrning från förra inlägget ..
Efter att varit o fått en hel del mått så åkte vi direkt till Ikea ..Vi har sett på lite andra ställen men tycker att Ikea är mest prisvärt ...
Tar kort på så mycket som mjligt som jag kan ha nytta till med Dekorations jobben senare ..En fin dukninge ..

Kan knappt bli mer Vårigt än det här .. Ett tips för er sm gillar spets eller skira gardiner/dukar osv ..Det här prickiga dom har på bordet kostar bara 9 kr meten nu ..Som hittat o se vad fint man kan göra med det ...

Men vi hade lite annat i tankarna så gick vidare ..

Mot Ikeas Drop- in Kök !!

Var väntetid på 1-1, timme ..Men passade oss perfekt då vi var galet hungriga redan :-) ..
Tog en Laxtalrik med blomkålsmix ,vet inte riktigt vad det runda var men smakade Iaf Blomkål ..Kunde inte passa bättre nu när jag ska hoppa över så många kolhydrater som möjligt ..

Dom andra valde pannkakor dom ..Gissa om liten var nöjd (Y) ...

Mätt o belåten gav vi oss ner mot våran Kökshjälp ..Nu ska det ritas ...

Hann gå förbi hela varuhuset så gott som efterso matsalen ligger högst upp o Köket längst ner ..Så passa på att ta kort på sånt jag gillade under vägen ..
Underbart sovrum ..Exakt i min smak ..

En till mysig säng ..Gillar mest sängpallen vid fotändan ..

Dom här fina Tåtfaten måsta jag bara köpa in ..Blev lite dålig bild men men ..

Korgstolar är verkligen tillbaka ..Inte mig i mot ..Dom här är jätte fina ,o bekvämma ..Kostar 995 tror ja om jag mins rätt ..

Pop Poms överallt ..Passar för Vårens alla festligheter ..

Och självklart fanns det i rosa också ..

Så härligt Vårigt med alla blommor ..Anders fattade inte alls varför dom dekorerar med blommor på en säng Hahaha .Han har ingen fantasi han inte "skratt" :-) Ska ju kännas somrigt ..

Snyggt även om det kanske inte är min stil ..

Så var det äntligen dax för ritningen ..



Tog ett tag o stackars Jimmie var fast hemma Eftersom jag fått med mig hans SL kort ..Så vi skyndade oss hem sedan ..Blev sallad när vi var hemma igen ..
Exakt nu är det ju Söndag o vi ska ut till huset igen så jag återkommer mer mer info senare ...



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Tisdagen den 6/12-16 Paket, Dockskåp