Söndagen den 4/5-15 Trevlig Söndag ,

Härligt äntligen Söndag !!!
Hoppas eran blir exakt som ni vill ha den ..
Gör ett litet test ..Medans det här inlägget kommer in så sitter vi säkert o äter frukost o planerar dagen .. Har nämligen testat att göra det här inlägget tidsbestämt ..Var ju ett tag sedan jag bloggade här så lite ovan nu med allt ..Hoppas ni har lite tålarmod med mig ..Kommer nog aldrig bli något datanisse men kämpar på o lär mig mer o mer för varje dag (Y) ..





Har Iaf börjat se över lite hur jag vill göra vårat sovrum ..Här kommer lite exempelbilder ..Visst är dom fina ...



























 Bilder över lördagen o Söndagen kommer under dagen Må gott så länge

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!