Tisdagen den 28/4-15 Solna , Fixa skyltfönster, Fixar dag, Lek, Elias, Tindra ! :-))))

I dag var det dax att ge sig av till Solna ock fixa skyltningen i systers affär ,,,
Tindra på G ..Snart ska hon få träffa sin kusin Roxana igen :-) ...





Hon hålle hårt i sina Rån under hela resan till Solan ..:-)





Hyllorna förre !!!!








Efter !!!!








Inte lika rörigt längre eller hur :-) ...
Gjorde även årdning bland leksakshyllorna ..Tyvärr blev det inga förre bilder där ... Gör lite olika färger där ...
Rosa hylla ,Blå Hylla och ....





Gul hylla !!!!





Gjorde inte skyltfönstret i dag men kom på att det var länge sedan jag la ut bilder på det så vissar hur det såg ut innan jag gjorde om sist ..
Från blått o vitt !!!








Försöker även göra samma färg utanför butiken ...Ibland svårt eftersom det är en secondhandbutik o finns max en sak av varje ...





Blev Grönt o Beige färger i skyltfönstret !!!
Fråga mig inte vad den gula krukan gör där ..Måste varit något som lagt den där i efterhand ..Hmmm jag har mina aningar "skratt" :-) ...









Jag som trodde det skulle bli en lugn kväll men tänk där fick jag fel ..Elias o Tindra hade så roligt !!!!

















Dom här 2 har så roligt jämt när dom träffas efter skolan ...


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!